Reklama: mitas ir tiesa

Drąsiai galima sakyti, kad reklama yra viena svarbiausių sričių. Atsižvelgiant į tai, kiek daug naudos ji suteikia, belieka tik daryti išvadą, kad reklamos sprendimais turi naudotis visi, kurie nori sulaukti didesnio žinomumo bei pelno. Vis dėlto, ne paslaptis ir tai, kad reklama daugeliui žmonių, yra vis dar gerai neatrasta sritis, tad, nieko keista, kad  neretai iš kyla ir daug klausimų. Informacijos trūkumas neretai sudaro palankias sąlygas mitams susidaryti. Tad kviečiame supažinti su kai kuriais ir jų.

Vienam sprendimui reklamuoti – vienos rūšies reklama

Mitas. Žinoma, jei reklamos tikslams galite skirti nedaug lėšų, tokiu atveju tikrai gali tekti rinktis vos vieną sprendimą. Tačiau, jei tik finansinės aplinkybės yra palankios, tikrai verta rinktis net kelis reklamos būdus; tokiu atveju labiau padidinsite produkto, paslaugos ar reiškinio populiarumą, sulauksite daugiau pelno. Na, o atsižvelgiant į tai, kad reklamos būdai yra labai įvairūs  (reklama internete, radijo reklama, reklama spaudoje   ir t.t., belieka tik įvertinti, kurie iš šių sprendimų yra  naudingiausi jūsų atveju ir juos pasirinkti).

Reklama visada reiškia dideles išlaidas

Mitas. Dėmesį verta atkreipti ir į tai, kad dauguma žmonių yra įsitikinę, kad interneto reklama – brangus sprendimas ir, kad ir kokie sprendimai bus pasirinkti, tai kainuos brangiai. Tačiau tai – tik dar vienas mitas ir egzistuoja net kelios priežastys, kodėl taip yra. Visų pirma, reklamos sprendimų amplitudė šiandien yra labai plati, todėl galite rasti įvairiausių kainų – tikrai rasite ir tokių, kurios puikiai pateisins jūsų finansinius lūkesčius. Tačiau svarbiausia atkreipti dėmesį į tai, kad reklamai skirti pinigai yra net ne išlaidos, o tiesiog vertinga, tiksli ir taikli investicija siekiant didesnio verslo žinomumo bei pelno bei ir  žinomumas pavyzdžiui internete.

Tam, kad galėtumėte pasinaudoti reklamos sprendimais, jums reikalingos specifinės žinios

Dar vienas mitas susijęs su tuo, kad daug žmonių yra įsitikinę, jog norint pasinaudoti reklama, yra reikalingos ir specifinės žinios. Tačiau viskas ne taip pat sudėtinga, kaip gali atrodyti: šiandien galite kreiptis į puikius šios srities profesionalus, kurie išsiaiškins jūsų lūkesčius ir pasiūlys pačius geriausius sprendimus, ir, žinoma, juos įgyvendins,  o taip pat – pateiks ataskaitas.

Negalima kontroliuoti reklamai skirto biudžeto

Mitas. Ir, žinoma, tai yra neabejotinai puiki žinia, kadangi daugybė žmonių vis delsia pasinaudoti reklamos sprendimais vien tik todėl, kad iš galvoja, jog biudžetas nebus kontroliuojamas ir galbūt neatitiks finansinių galimybių. Tačiau dėmesį verta atkreipti į tai, kad iš tiesų šiandien galite rinktis iš daugybės reklamos sprendimų, kur patys galėsite kontroliuoti biudžeto dydį.

Reklama – vienkartinis sprendimas

Tai – taip pat mitas. Dauguma žmonių galvoja, kad į reklama pakaks investuoti vos kartą, ir pavyks sulaukti norimų rezultatų. Tačiau praktika rodo, kad kur kas geresnių rezultatų sulaukiama tuo atveju, jei investuojama pastoviai: tuomet nauda būna kur kas didesnė.

Reklamos sprendimą reikia rinktis pagal kainą

Mitas. Ir nors tikrai tai yra labai svarbu, tai nėra vienintelis dalykas, kurį reikėtų įvertinti renkantis reklamos spendimus. Ne ką mažiau nei kaina, svarbūs yra ir kiti veiksniai: auditorija, vieta ir t.t.

Nėra nemokamos reklamos

Mitas. Dauguma žmonių galvoja, kad visi reklamos sprendimai yra mokami. Tačiau gera –žinia ta, kad šiandien galite rinktis nemažai reklamos sprendimų, kurie leis didinti prekių bei paslaugų žinomumą tačiau iš jų nepareikalaus nei euro, tik – trupučio laiko. Belieka tik pastebėti, kad tokie nemokamos reklamos sprendimai yra idealu pasirinkimas jauniems, ką tik startavusiems verslams, kurie savo veiklos žinomumui didinti negali skirti daug lėšų.

Už reklamos sprendimų įgyvendinimą yra atsakingas tik vienas asmuo

Tai – dar vienas mitas. Dėmesį verta atkreipti į tai, kad reklamos sprendimai – sudėtiniai, reikalaujantys ypač daug laiko, energijos, kūrybiškumo ir akcentų, todėl labai dažnai  už jų įgyvendinimą yra atsakingas ne vienas asmuo, o komanda.